بازخورد درباره این کالا

لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro MRW33 M3 PRO 2023 / 36GB 1TB SSD LLA

MacBook Pro M3 PRO 2023
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: LPA002
برچسب: , , , , , , , , ,
ویژگی های محصول
  • رنگ : Space Black
  • تحویل : ۱۰ روزه
  • رنگ: Space Black
  • اندازه صفحه نمایش: 16.2 اینچ
  • ظرفیت حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • ظرفیت حافظه رم: 36 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Apple M3 با 14 هسته گرافیکی
  • پردازنده مرکزی: Apple M3 با 30 هسته پردازشی
نمایش بیشتر- بستن

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro MRW33 M3 PRO 2023 / 36GB 1TB SSD LLA
  • رنگ: Space Black
  • اندازه صفحه نمایش: 16.2 اینچ
  • ظرفیت حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • ظرفیت حافظه رم: 36 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Apple M3 با 14 هسته گرافیکی
  • پردازنده مرکزی: Apple M3 با 30 هسته پردازشی
نمایش بیشتر - بستن

مدل‌های 16 اینچی مک بوک پرو با تراشه M3  مکس دارای پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 30 هسته‌ای  و رم 1 ترابایت هستند. آنها درمقایسه با مدل‌های مجهزبه چیپست M1 پرو تا 40 درصد افزایش سرعت را ارائه می‌دهند.

نسخه پایه سری مک بوک پرو مدل ۱4 اینچی آن است که با تراشه استاندارد M3 همراه می‌شود و برخلاف مدل ۱۳ اینچی، دیگر از تاچ بار صفحه کلید بهره نمی‌برد. در واقع، مک بوک پرو ۱۴ اینچی نسخه نسل جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی M1 محسوب می‌شود که تنها گران‌تر و بزرگ‌تر شده است.

تراشه‌های سری M3 مکس در مقایسه با سخت‌افزار‌های نسل قبلی با بهبودهای بزرگی همراه شده‌اند که شامل افزایش قدرت پردازنده گرافیکی، قابلیت‌های ویژه مبتنی بر گمینگ و مصرف بهینه انرژی می‌شوند. علاوه بر این بهبود‌های سخت‌افزاری، مدل‌های M3 مکس در رنگ های به نام Space black و Silver عرضه خواهند شد که طبق ادعای اپل، اثر انگشت کمتری را به خود جذب می‌کند.

جدا از تراشه سری M3 و رنگ تازه Space Black، مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدید هیچ تفاوت خاصی با نسخه‌های قبلی ندارند. در این راستا، لپتاپ‌های قدرتمند اپل همچنان از طراحی ناچ نمایشگر بهره میبرند و با همان درگاه‌ های مک بوک‌های قبلی روانه بازار می‌شوند.

تراشه‌های 3 نانومتری M3 مکس قادر به ردیابی اشعه با شتاب سخت‌افزاری هستند و نسل جدیدی از GPU با سرعت بیشتر و بهره‌وری بالاتر را ارائه می‌دهند. بهبود عملکرد GPU به لطف قابلیتی مهیا شده که اپل آن را Dynamic Caching می‌نامد. به عبارت دیگر، GPU میزان استفاده از حافظه در سخت‌افزار را در لحظه اختصاص میدهد و مطمئن می‌شود که برای هر کاری،‌ دقیقا همان میزان رمی که نیاز است، استفاده شود.

اپل مدعی است که نسخه ۱۶ اینچی مک بوک پرو با تراشه M3 پرو تنها با یک بار شارژ، تا ۲۲ ساعت کاربران را همراهی کند. البته مدل ۱۴ اینچی به دلیل بهره‌مندی از باتری ضعیف‌تر از عمر پایین‌تری نیز برخوردار است. نسخه‌های M3 مکس نیز با پردازنده گرافیکی پرمصرف خود از عمر باتری کمتری بهره می‌برند.. استقامت تراشه M3 مکس معمولاً اندکی کمتر است، زیرا همه هسته‌های GPU آن مقداری انرژی مصرف می‌کنند. در بیشتر موارد، مک‌بوک پروهای جدید مشابه لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه M2 پرو/مکس هستند که در ابتدای امسال عرضه شدند. آنها همچنان از صفحه‌نمایش Mini LED، یک سیستم بلندگوی عالی، سه پورت Thunderbolt 4، یک پورت HDMI، یک کارتخوان SD و یک کانکتور MagSafe برای شارژ بهره می‌برند. صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها اکنون می‌تواند تا 600 نیت روشنایی برای محتوای SDR ارائه دهد که 20 درصد روشن‌تر از قبل است.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro MRW33 M3 PRO 2023 / 36GB 1TB SSD LLA
مشخصات دیگر
رنگ

Space Black

تحویل

۱۰ روزه

امتیاز کاربران به:

لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro MRW33 M3 PRO 2023 / 36GB 1TB SSD LLA (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش