محصول جدید dji به نام osmo pocket 3 معرفی شد

کامران مرادی
28 اکتبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

گیمبال Dji Pocket 3 معرفی شد این گیمبال دارای یک سنسور قدرتمند CMOS به اندازه ۱ اینچی است که تصویربرداری کامل و با جزئیات زیاد را در دست شما قرار می دهد. با صفحه نمایش لمسی قابل چرخش 2 اینچی و فوکوس فوق سریع، برای آگاهی و کنترل دقیق تر، به حالت افقی یا عمودی بروید. فیلمبرداری 4K/120fps، تثبیت‌کننده مکانیکی سه محوره، و مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند، Pocket 3 را برای هر لحظه آماده می‌کند.

اوسمو پاکت ۳ با افزایش طول عمر باطری میتوانند تا ۱۶۶ دقیقه با یکبار شارژ اماده به کار باشد. همچنین پاکت ۳ به لطف برخورداری از شارژ سریع میتواند در عرض ۱۶ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود.

از طریق بهینه‌سازی تخصصی کیفیت تصویر، عکس‌های شبانه Pocket 3 صحنه‌های کم نور را با وضوح و رنگ واقعی به کاربر عرضه می‌کند.

Pocket 3 برای خلق تصاویر حرفه ای از حالت های رنگی 10 بیتی D-Log M و 10 بیتی HLG استفاده مناظری را با دامنه دینامیکی بالا ضبط می کند و رنگ های دقیق و ظریف را با جزئیات واضح ارائه می دهد .

Pocket 3 با یک صفحه نمایش لمسی تمام رنگی OLED دو ۲ اینچی، تصاویری پر جنب و جوش و کنترل بی دردسر را در نوک انگشتان شما قرار میدهد. برای شروع تصویربرداری میتوانید صفحه نمایش را بچرخانید یا به سادگی ضربه بزنید تا به تمامی تنظیمات پارامتر و سایر عملکردها دسترسی پیدا کنید.

فوکوس سریع تمام پیکسلی Pocket 3 می تواند حتی سریع ترین سوژه های شما را به راحتی در فوکوس بصورت کاملا واضح نگه دارد. همچنین یک حالت نمایش محصول جدید وجود دارد که پیش زمینه را در اولویت قرار میدهد و می تواند به سرعت و به آرامی روی یک سوژه فوکوس کند، که برای پخش زنده و نمایش محصول عالی است.

ActiveTrack 6.0 حالت‌های دنباله‌دار متعددی را ارائه می‌کند، تشخیص خودکار چهره و کادربندی پویا را معرفی می‌کند و می‌توانید با یک دست فیلمی روان و سینمایی تولید کنید.

Pocket 3 دارای حالت‌ها و ویژگی‌های خلاقانه ای است تا تمام خواسته های شما را با قدرت کامل انجام دهد مواردی مانند SpinShot، Motionlapse، زوم دیجیتال، پانوراما و بسیاری موارد دیگر، همه اینها تنها با چند ضربه  برای شما امکان پذیر خواهد بود.

از قابلیتهای جدید اوسمو پاکت ۳ میتوان به این اشاره کرد که پس از خاموش کردن Pocket 3، گیمبال به طور خودکار در یک موقعیت ذخیره شده قفل می شود و آن را ایمن و آماده برای ماجراجویی بعدی شما نگه می دارد.

قیمت پایه این محصول ۵۱۹ دلار شروع میشود و کاربران برای تهیه نسخه creator combo میبایست چیزی نزدیک به ۶۷۰ دلار بپردازند.

این محصول بزودی در فروشگاه دید دوم عرضه میشود آیا شما حاضر هستید برای این محصول این مبلغ را بپردازید؟؟

www.diddovom.com

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.