با دوربین جدید DJI در عمق ۱۸ متری فیلم بگیرید Dji Osmo Action 4

کامران مرادی
20 آگوست, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برند چینی DJI دوربین ورزشی جدیدی به نام Osmo Action 4 را معرفی کرد.

DJI این دوربین را برای افرادی تولید کرده است که به ماجراجویی و حضور در فعالیت‌های هیجان‌ انگیز علاقه‌ زیادی دارند و میخواهند از تجربیات هیجان انگیز خود فیلم داشته باشند.

دوربین Osmo Action 4 از حسگر بهبودیافته‌ ۱/۱٫۳ اینچی استفاده می‌کند و همچون نسل قبل به لنزی با دیافراگم f/2.8 و میدان دید ۱۵۵ درجه مجهز است. این دوربین می‌تواند ویدئو 4K را با نرخ ۱۲۰ فریم‌ برثانیه ضبط کند.

دوربین جدید DJI چندین حالت فیلم‌برداری برای ورزش‌های پرحرکت دارد؛ ازجمله حالت ۳۶۰ درجه‌ HorizonSteady برای تصاویر عمودی و تصاویر افقی، فیلمبرداری اول‌ شخص و پخش زنده ازطریق وای‌ فای. DJI می‌گوید حسگر سنجش دمای رنگ می‌تواند در محیط‌های سربسته و روباز و حتی زیر آب، رنگ‌های

سرزنده و واقع‌گرایانه تولید کند.

دوربین جدید DJI Osmo Action 4 میتواند در عمق ۱۸ متری آب فیلمبرداری 4K/120fps انجام دهد.

دوربین Osmo Action 4 تا ۲٫۵ ساعت فیلم‌برداری می‌کند و به فناوری شارژ سریع مجهز است،با این قابلیت میتوانید شارژ دوربین خود را در ۱۸ دقیقه از ۰ به ۸۰ برسانید. باتری این دوربین در دماهای بسیار کم مقاوم است. دوربین Osmo Action 4 می‌تواند بدون نیاز به محافظ، در عمق ۱۸ متری آب فیلم‌برداری کند.

نمایشگر دوگانه‌ لمسی، گزینه‌ی Quick Switch برای جابه‌جایی در بین حالت‌های مختلف، میکروفون داخلی و کنترل ازطریق صدا از دیگر مشخصات این دوربین جذاب است.

دوربین جدید دی‌جی‌آی به‌ همراه لوازم جانبی متعددی مثل پایه‌ کلاه، بند ویژه‌ای برای اتصال به بالاتنه و بند ویژه‌ای برای اتصال به کوله‌پشتی و مچ دست عرضه شده. قیمت این دوربین ۴۰۰ دلار است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.