بالاخره دوربین همه کاره GoPro معرفی شد GoPro Hero 11 black

کامران مرادی
21 سپتامبر, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

همه کاره ترین دوربین جهان گوپرو ۱۱

با HERO11 Black ویدیوهای برجسته باورنکردنی را که به صورت خودکار به تلفنتان ارسال می شود، دریافت کنید. سنسور تصویر جدید و بزرگتر آن، صحنه بیشتری را با کیفیت تصویر بالاتر می گیرد و به شما امکان می دهد فوراً عکس های عمودی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. HyperSmooth 5.0 دارای ویژگی های AutoBoost و Horizon Lock داخلی است که صاف ترین و خیره کننده ترین عکس های شما را تضمین می کند. جلوه‌های شب جدید به شما امکان می‌دهد بعد از تاریکی هوا خلاق باشید و رنگ‌های 10 بیتی همه ویدیوهای شما را زنده می‌کنند. همه اینها و موارد دیگر HERO11 Black را به قدرتمندترین GoPro تبدیل کرده است.

GoPro Hero 11 Black مدل پرچمدار جدید در محدوده دوربین های اکشن است که به سال 2005 برمی گردد. این یک ارتقاء بزرگ در Hero 10 Black نیست، که با قیمت پایین تر 349.98 دلار / 349.98 پوند / AU به فروش می رسد. 549.95 دلار با اشتراک GoPro. اما سنسور جدید 1/1.9 اینچی Hero 11 Black ترفندهای جدیدی را ارائه می‌کند که آن را به ویژه برای سازندگان رسانه‌های اجتماعی و کسانی که دوست دارند ویدیوهای خود را رنگی کنند جذاب می‌کند.

این سنسور جدید عمدتاً برای تقویت تطبیق پذیری Hero 11 Black به جای کیفیت تصویر آن در کار است. از آنجایی که دارای نسبت تصویر تقریباً مربعی 8:7 است، می‌توانید ویدیوها را در قالب‌های مختلف – مانند 9:16 برای TikTok و Instagram – بدون از دست دادن کیفیت یا وضوح صادر کنید. این باعث می‌شود که Hero 11 Black و احتمالاً برادر جدید Hero 11 Black Mini، بهترین دوربین اکشن برای فیلم‌برداری ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی باشند.

نسبت ابعاد غیرعادی حسگر از برخی جلوه های جدید دیگر نیز پشتیبانی می کند. یک لنز دیجیتال فوق عریض «HyperView» وجود دارد که معادل فاصله کانونی 12 میلی متری را در اختیار شما قرار می دهد. و حتی مفیدتر از آن، ورود Horizon Lock است که قبلا فقط با Max Lens Mod امکان پذیر بود، که افق را حتی زمانی که دوربین را تا 360 درجه می چرخانید، ثابت نگه می دارد. خوب، تا زمانی که در حالت‌هایی مانند 5.3K/60p یا 4K/120p عکاسی نمی‌کنید، به جای آن، Horizon Leveling اعمال می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های تیتر جدید Hero 11 Black پشتیبانی از ویدیوی 10 بیتی است. این ویژگی معمولاً فقط در بهترین دوربین‌های فیلمبرداری یافت می‌شود، بنابراین اولین ویژگی برای GoPro است. عمق بیت یک ویدیو کل تعداد ممکن درجه بندی رنگ را توصیف می کند، با ارائه 10 بیت بسیار بیشتر از استاندارد 8 بیتی که در GoPro های قبلی دیده می شد. این کار تنظیم دقیق فیلم را برای ویرایشگرهای ویدیو آسان‌تر می‌کند و از مشکلاتی مانند نواربندی رنگ در آسمان، به‌ویژه هنگام عکس‌برداری با نمایه رنگی «مسطح» GoPro جلوگیری می‌کند.

از جنبه های دیگر، Hero 11 Black بیشتر یک نسخه بهینه شده از سلف Hero 10 Black است. حالت‌های جدید «آسان» و «پرو» در منوها وجود دارد که حالت اولی آن را بیشتر به تجربه‌ای از نقطه و عکاسی تبدیل می‌کند. همچنین اکنون می‌توانید ویدیوهای TimeWarp 3.0 (که در واقع تایم لپس با تثبیت‌کننده HyperSmooth هستند) با وضوح 5.3K به جای 4K ضبط کنید. و جدای از گزینه‌های جدید نسبت تصویر (شما می‌توانید از بین 16:9، 4:3 یا 8:7 در دوربین یا موارد دیگر با استفاده از برنامه Quik انتخاب کنید)، وضوح‌ها و گزینه‌های نرخ فریم مانند قبل هستند. این به این معنی است که می‌توانید ویدیوهای 5.3K/60p یا 4K/120p در حالت اسلو-مو بگیرید.

با این حال، Hero 11 Black ترفندهای تایم لپس جدیدی را به همراه دارد. اکنون می‌توانید گزینه‌های Star Trail، Light Painting و Vehicle Lights را در منوهای timelapse بیابید، که به شما کمک می‌کند تا کلیپ‌های قابل اشتراک‌گذاری روی آن تم‌ها تولید کنید. و همچنین با باتری Enduro GoPro به صورت استاندارد عرضه می شود که قبلاً یک گزینه اضافی اختیاری بود. این به افزایش زمان ضبط تا 38 درصد نسبت به باتری قبلی GoPro، بسته به حالتی که استفاده می‌کنید، کمک می‌کند و آن را در سرمای شدید قابل اعتمادتر می‌کند. ما هیچ مشکل بزرگی با گرمای بیش از حد آن را تجربه نکردیم، که برخی از کاربران هنگام استفاده از باتری استاندارد در Hero 10 Black گزارش دادند.

بنابراین، به طور کلی، Hero 11 Black یک جهش چشمگیر نسبت به نسخه قبلی خود نیست. این پر ویژگی ترین و کاربرپسندترین دوربین اکشنی است که می توانید بخرید و بهترین دوربینی است که برای پلتفرم های مختلف (با نسبت های مختلف تصویر) مانند YouTube و TikTok عکس می گیرید. اما برخی از محدودیت‌های آشنا نیز دارد، مانند عملکرد در نور کم و صدای بسیار متوسط ​​روی برد. ما به دنبال انجام آزمایشات بیشتر قبل از صدور حکم نهایی خود هستیم، اما در اینجا بررسی اولیه GoPro Hero 11 Black است.

مشخصات محصول

  • شامل دوربین HERO11 Black، کیف حمل، باتری قابل شارژ Enduro، پایه‌های چسب خمیده، سگک نصب + پیچ شست، کابل USB-C و کارت SD رایگان
  • آپلود خودکار فیلم در ابر + دریافت ویدیوی برجسته هنگام شارژ
  • سنسور تصویر جدید بزرگتر، میدان دید فراگیر و فوق العاده بزرگی را ارائه می دهد.
  • فیلمبرداری سینمایی 5.3K60 + 2.7K240 با عکس‌های 24.7 مگاپیکسلی از ویدیو.
  • عکس های خیره کننده 27 مگاپیکسلی با وضوح بالا.
  • تثبیت کننده ویدئو HyperSmooth 5.0 برنده جایزه Emmy® با Horizon Lock.
  • ضد آب تا 33 فوت + ساخته شده سخت

قیمت و تاریخ عرضه GoPro Hero 11 Black

GoPro Hero 11 Black اکنون با قیمت 399.98 دلار / 399.98 پوند / 649.95 دلار استرالیا (اگر آن را با اشتراک GoPro خریداری کنید)، یا با قیمت 499.99 دلار / 499.99 پوند بدون اشتراک GoPro در دسترس است.

می‌توانید راهنمای عمیق ما در مورد اشتراک GoPro را بررسی کنید ، اما پاسخ کوتاه این است که حداقل برای سال اول، این کار بی‌معنا است. می‌توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید، اما امید GoPro این است که به ویژگی‌های ابری آن، مانند پشتیبان‌گیری خودکار و ویدیوهای برجسته، وابسته شوید.

پس از اولین سال، هزینه اشتراک 49.99 دلار / 49.99 پوند در سال خواهد بود، بنابراین باید قبل از تمدید خودکار تصمیم بگیرید که چقدر ویژگی های آن برای شما مهم است. اما این صرفه جویی از قبل مطمئناً ارزش دریافت بسته اشتراک را برای پیدا کردن آن دارد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.